piątek, 25 marca 2011

kret żyje!


PROSZĘ O ZAMIESZCZENIE ZDJĘĆ RESZTY KRETÓW

8 komentarzy:

  1. szykować dupska do lotów bo zasiedzieliśmy się w tych naszych chatach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, w koncu, ZMARCHWIWSTANIE KRETARC!!!!
    To na kiedy sie umawiamy?

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba zrobić jakiś rekonesans czy lotnisko nadaje się jeszcze do lotów, a jeśli tak to umówić się na jakiś słoneczny dzionek :-) ja już baterie posprawdzałem i podładowałem :-) szkoda że głowny KOwiec uciekł nam do Wrocka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez robie przeglad modeli, wiec rowniez szykuje sie do sezonu ... a dla Tomka loty teraz pewnie jak w sam raz ... byleby nie ladowal za daleko :-) ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też obecny:-) stan osobowy chwilowo powiększony: czyli ja + 2 laski ;-))) a w razie dalekiego lądowania będę prosił kolegów o wsparcie :-)
    - No to staropolskim: "Niech żyje KRET" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. PROSZĘ O ZAMIESZCZENIE ZDJĘĆ RESZTY KRETÓW

    OdpowiedzUsuń