Do wszystkich pilotow-oblatywaczy nowych maszyn oraz personelu naziemnego bioracego czynny udzila przy wstepnych testach Zdolnosci Do Lotu nowych, wczesniej nie testowanych badz nie udokumntowancych testow maszyn.
Komisja KBK po wnikiliwym przeanalizowaniu przebiegu wypadkow dnia 03.07.2009, na modelu Acro Master zaleca co nastepuje:
Celem unikniecia strat oraz czaso-i-praco-chlonnych czynnosci przy poszukiwaniu miejsca Ladowania w Terenie Przygodnym (LTP) oraz transportu na pas startowy:
O!, widze go. Tam sie skurczybyk schowal !
Dobra, dobra, ruchy bo mnie stonka kasa !!!
Caly i zdrowy...
No, a teraz z powrotem.
ZALECA SIE:
- kazdorazowo przetestowac setup: Bateria + Regulator + Motor + Smiglo przez okres co najmniej 1min (optymalnie 2min) na pelnych obrotach
- zbadac watomierzem pobor pradu i okreslic czy miesci sie on w ch-ce Regulatora
- zaobserwowac czy nie wystepuje odciecie zasilani silnika podczas testu.
Komisja KBK
nice blog
OdpowiedzUsuńthanx,everybody is welcome.
OdpowiedzUsuń