| pierwsze przymiarki do poloznie statecznikow z 90 do 60 stopni - duzo lepiej wyglad - ciekawe jak bedzie latac.... |
| jak mozna zauwazyc (niebieska wstawka z depronu) powierzchnia statecznika zostanie powiekszona co nieco. |
| malowanie po dodaniu rozszerzenia |
| usutuowanie serw do elevon-ow nie pasowal ze wzgledu na CG wiec postanowilem wyciac nowe otwory na nie |
| pierwsze udane ciecie - ok 40 min. |
| drugie ciecie przy uzyciu techonologi ciecia w kratke - b. efektywna |
| ostateczne wyciecia na oba nowe serwa.... |
| serwo zamonotawane - po niewczasie sie okazla ze kabel sterujacy jest nadgryziony wiec trzeba go naprawic, co wiaze sie z wyjeciem serwa; dobrze ze jeszcze nie wklejone. |
| no pieknie, k#@$! pieknie, przymiarka docietych pod katem 60 st statecznikow. |
| Odciete elevony podczas montazu horn-ow (wyrwanych z resztek wlodkowego FJ) |
| No i w koncu, to na co wszyscy czekalismy (chyba) - montaz canardow - nowe polozenie serwa i glowna oska. |
| Az slinka leci na sam widok takiego poloczenia. Dwa przeguby kulowe polaczone gwintowany pretem - miodzio... |
| zagadka - co to i po co -nagroda dla zwyciezcy. |
| chyba juz widac po co to bylo - nagroda nie bedzie wiec zbyt powazna. |
| wazne zeby canardy byly w jednej plaszczyznie - z tad wielosc mocowan.... |
| nie do konca zadowolony z rowziazanie producenta postanowilem sam wzmocnic glowno os canardow i jej mocowanie do kadluba. |
| Wstepne malowanie canardow. |

no i to bylo by na tyle, reszta jeszcze nie jest historia i w krotce pojawi sie na blogu.
@
swietne foty ...obyten Lisi Nietoperz latal rownie dobrze ... jak tylko przestanie padac deszcze, to umawiamy sie na loty ...
OdpowiedzUsuńzgadzam sie z przedmówcą - dokumentacja zdjęciowa miodzio :-)
OdpowiedzUsuńCiekawe, czy te modyfikacje pozwolą mu unieść się w powietrze ;-) ???
A pogoda @*%^& - do bani innymi słowy...
PANOWIE !!!
OdpowiedzUsuńLatal to on na pewno bedzie, PYTANIE tylko kiedy i jak dlugo - ze przypomne motto porzadnego modelarza: - Kazdy wypadek jest doskonala okazja do nowej modyfikacji. (tak wiem, sa poewne wyjatki...)
@
nie nooo, nie robcie nielota z takiego ladnego modelu ... i to jeszcze przed jego dziewiczym lotem.
OdpowiedzUsuńAle czy jest on odporny na deszcz ?
FB pewno tak, ale pilot nie koniecznie...
OdpowiedzUsuńdokładnie:-) właśnie przestało padać, tylko teraz pewnie potrzebne są jakieś gumowce, co by na lotnisko wejść ;-) a może nawet i ponton... ;-)
OdpowiedzUsuń