czwartek, 23 lipca 2009

najpierw pomiar predkosci a potem kret

3 komentarze:

  1. Pierwsze testy predkosci FJ wykazaly predkosci rzedu 120-130kmh max. Co do szybowczykow to Rafal na pelnym gazie chyba dochodzil do 80kmh.

    Niewatpliwie trzeba dopracowac metode nalotu na osobe mierzaca predkosc (na wprost) co nie jest takie proste.
    @

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby ta osoba stala z tylu samochodu, to nalot na nia na wprost juz jakis czas temu przecwiczylem ;-) Musze tylko dopracowac manewr wyjscia do gory z lotu poziomego ;-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, jesli pilot nie obawia sie kreta, to mozna troche smielej sterowac predkoscia :-)
    np. wczesniej nadawac pelna moc silinka
    nadlatywac z gory

    gdy juz osiagniemy max, to wtedy pozostaje tuning modelu :-) ehh, a kret zaciera rece z radosci :-)

    OdpowiedzUsuń